Tuesday, August 5, 2008

05.08.08...apakah?

salam...ermmm...ade ape gn tarikh di atas?...ade sejarah ke?ape trjadi?...ntahla...mgkin aku igt tp aku malas nk terangkan..hahaha...4 bulan kot...aku idop cmni..sepi tanpa seorang awek!!!huhuhu...

ramai yg kate aku ni xleh nk idop tanpa awek..bg aku, bukan tu mksud aku...aku suke ble ade yg tristimewa dkt gn aku...yep...my last love mmg trbaek la dlm sejarah idop aku...tp, lets gone bygone...

aku juz harapkn die bjaya dlm ape yg dia buat...n sesape yg jaga dia skang..hopefully jage dia elok2..ermm..weh, ape ni?ape barang sedey2...hahaha...actly spnjg 4 bulan ni...macam2 jenis org aku jumpe..i mean awek ar..dr PJ, Bangsar, Penang, Melawati, S.Alam, Kelantan & many more la..org nk cop aku player ke ape ke..ade aku kesah?hahaha..bukan ape...aku seronok dpt kwn2 yg jauh...n in a same tym, aku nk gak usha mane tau leh jd awek..hahaha...!!

next..aku ade suke 2 org awek ni..sorg kt s.alam n sorg lg junior aku kt kolej..yg junior ni aku suke tgk die...mmg da lame aku cr die n lastly jmpe kt frenster aku...tp dgr2 da ade bf..so aku tamo kacau ar awek org...yg s.alam ni plak, die ni x-gf mmbr rugby aku...aku ni kre slalu ar gak temankn die YM n msg..aku selesa gn die...but akhr2 ni die jmpe gn kwn lame die (boy a kn)..die jatuh cintan kot...so skali lg aku undur diri...SACRIFICE!ehehehhe...anak2 murid ku tau la ape yg aku kate kn ni...hahaha...

ermm...skang ni aku rapat gn dak kolej aku...she's nice n funny...kecik2 jeh orgnye...n now die kt UIA...ermm...dlm ramai2...die paling sempoi ar..br2 ni ade gak selisih faham tp da handle gn jayanye..but for me, she's not da person yg leh wat maen2..die kuat cuma lemah tentang 'UIA'..heheh...tu xleh cte ar..papepon die da jd sbhgn dr idop aku..i mean a partner yg leh share pape n hav some tym to chat ar...thx babe...

last..aku dah xde idea dah...papepon...ape pon boleh jadi kalu kite nk kn sesuatu..yg penting DUIT=D.doa U.usaha I.istiqamah T.taqwa....k ar...chow...salam

2 comments:

Anonymous said...

gud for u lah dah ade org.. i've nothing to say..

yup remember the date.. but most remembered 8th..

u take care n jaga new 1 elok2...


**stokin**

Anonymous said...

err....le x i nk gtl bg comment gakkkk?????haha...am i da one who u r talking bot?????????teeettttttt.....ala...bkn org tau pn who's in da world is me...aite????huhu...pluss..ill use as anonymous...gugugugu...