Saturday, January 10, 2009

minggu yg malang

salam..hermm...its so amazing sbb LEBANON dah serang Israel..tp mmg sedih kan pasal peristiwa di Gaza..rase cam nak g sane..JIHAD FI SABILILLAH!!!!ade offer mmg aku nk ke sane..pelik kan, Israel yg asalnye xde negara tp hasil taklukannye mmbolehkan ia mnjadi satu bdn induk yg sgt kuat di mate dunia..segala yg ade di dunia ni majoritinye dipegang oleh puak ISRAEL nih..xmustahil US pon leh trpengaruh gn tindak tanduk si Israel nih...for sure,segala asas ekonomi dimonopoli oleh rejim Yahudi...oleh itu, marilah same2 kite brdoa agar Palestin dpt bgkit disamping sokongan yg diberi oleh PBB..negara² Arab harus..eh wajib bangkit dan mmbuka mata dlm menjaga kehormatan Islam yg telah dicabuli pihak yg tidak brmaruah ini...OBAMA..benarkah beliau ni disegani oleh puak² Yahudi?byk sumber yg aku dpt mengenai beliau..tp aku xleh nk dedahkan melaenkan korg serius nk tau..huhu..itu akan dibagkitkan semula..selepas 10 hari, beliau baru berani nk bukak mulut mengenai isu ni..xpatut..xpatut!!!!jadi di sini, aku nk amek kesempatan kepada hal brbagkit nih, kite same2 sedekahkan Al-Fathihah kpd mgsa² kekejaman Israel..AL-FATHIHAH................................................................................................................................

minggu ni aku byk lpaskan pluang2 intrview yg tawarkan gaji yg lumayan..byk kali pikir tp aku trpksa memandangkan keadaan aku skang...ooppsss!!bukan aku saket tp sebab family..oh ya.aku dpt byk ofer yg jauh dr tmpat yg sepatutnye..aku xkesah kalu ayah aku ade kt cni..tp ayah aku da btukar ke Kelantan..so,kt cni tgl mak aku je..kesian gk mak aku....uruskan family..lebih² lg musim skolah ni..byk duet n tenaga langsam..huhuh..aku hnye leh bantu takat yg mampu jeh...sebab tu, aku lbh prefer keje yg dekat2 atleast aku ade ms utk bantu fmly aku dlm hal² melibatkan benda berat dan jugak agkat berat...ngeeeeee..aku je yg leh agkat barang2 berat...yg laen pompuan n kecik2 lg..yg laki lak die saket..so xleh nk wat keje berat...

ermmm...aku tensen gn henpon aku...virus kot yg menyebabkan henpon aku problem..even da scan, dah format, stil problem gak...tensen²...naseb bek ade henpon satu lagi..huhu...haaaa...ni lak pasal aku nk withdraw duet kt ATM bank Islam...cucuk punye cucuk,bajet kuar ar duet..last² ditelannye sume duet aku dlm tu...yg tgl...RM0.8sen......HAPRAK BETOL!!!!!!nk call customer service, cuma waktu bkerja je ade..hampeh...!!cube wat cm Celcom,Digi,U-mobile n Maxis..24-7..ade yg mmbantu...even ade call que!!!hohoho..xpela..nseb baek aku amek resit yg sememangnye aku trbuang dlm tong sampah..huhuh...kalu x le hangus duet aku...senin ni aku komplen habis²an...hohohoh....

k ar..gue mok gerak ke KLIA...nk tunjuk jalan kpd uncle aku...pape pon..RAJA LAWAK BEST!!!
jgn lupe vote Amir,budok Wakaf Che Yeh tu...KELATE MARI!!!!!gagagaga..k lah..gua akhiri dgn serangkap pantun......


ikan kekek dibeli dari sungai Miri,
sedap jugak kalau dimakan gn durian,
aku nk tanye kpd bijak bestari,
buah ape lagi mahal dari buah durian?????

jawab jgn xjawab!!!!!!PEACE

2 comments:

Lilo_ToMaTo said...

hermm..mmg sedih la penduduk kat gaza 2..
sian diorang..
kalau leh mmg nak p tlg org2 kat sn..
kesian sgt..
Alhamdulillah la kan kita dpt hdp d bumi Malaysia ni..
sgt besar dugaan yg Allah bg kat diorang..
Al-Fatihah utk diorang..
amin..

Cik NoOra said...

sungai miri ne ada ikan kekek. ikan jaws ada laaaahh