Sunday, July 27, 2008

ape nk buat nih?

assalamualaikum sume...ermm..best gilew tdo..smalam ridin gn motor besau g melaka...hehe ade reunion kt skola lame gue...
ape nk buat ek di hari ahad cmni?dlu kalo ade awek slalu ar kuar..tp skang?????hahahahha..member2 xde lak..standard ar..kua gn awek, blk kg,ade hal kt umah...huhuhu...
jadi, tgl la aku sendirian..oiceh!hakhakhak...
pasal semalam la...boring gak...aku lewat sampai kt skola aku..sempat jumpe dak2 batch aku bpe kerat jeh...tu pon dorg nk balik dah!waaaaaaaaa......rugi2!
tp xpela...along my way to malacca..aku puas ati la...dpt tgk team BMW BIKERS menderum gn lajunye memotong motor gua yg dinaiki...ni rase cm nk bli motor besau nih!ngehngehngeh....
in other side...ramai plak mat2 singapore semalam...mcm2 jenis motor yg gua nmpak...ni wat aku brsemangat waja nk bli motor besau...hihihi..syok gak tgk org ride time cuti....
insyaAllah...by next year aku dah ade sebijik...hehehhe...doa2kn la ye...ermm...sambung cte psl reunion @ gathering la kn...heheh..ramai la cikgu2 aku dlu stil ade kt skola tu..warden2 stil yg same...yg paling best..dorg stil knal aku...huhuhu...syok jeh rs..paling best dorg kate aku dah nmpak lain, smart, nmpak cerah n byk la lagi...huhuhuh...malu seh!
tp xpela...atleast ade gak yg nk puji...huhuhu...well..budak2 skang kt skola tu..ramai gak yg cumel2..hahaha...sempat lagi!tp tujuan utama aku...nak usha geng2 lame....tp xramai..yg aku tau ramai datang kol 10 lbh..aku lak sampai dlm waktu zohor!heeeeeeeeeeeee......
lps da minum2...aku pon chow...singgah la jap bandar melaka...pusing punye pusing...leh masok jalan yg same...muahahaha...da lpe jalan kt melaka...nk cari maxis center sbnrnye..nk byr bil...huhuhu....tp xpela...ari pon nk ujan..amek kate putus..jom blah blk KL!ngehngeh..
speeding time...!yuhuuuu....
then.....singgah kt rnr ayer keroh...isi minyak sampai penoh...then minum REDBULL..my fav beverage if penat la kn...duk sedap minum tibe2 dgr bunyi kuat..skali tgk group KAWASAKI bike plak..team malaysia rasenye...sume cm baya 40an la...tp style la...syok jeh...dorg parking kt sblah aku lpas isi minyak...dorg lpak jap jeh...then dorg chow...kitorang pon chow la...
mmg laju ar dorg...da xnmpak!tp xpela...ktorg pon speeding la jgk dlm 180-200km/h...
syok woooo....smpai tol sg besi tgk2 team kawasaki td gh syok lepak..ktorg lalu then juz angkat tgn la...
ermm...rasenye cm nk ujan..ktorg pon teruskn pjalan ke gombak...dlm 6.30 ktorg dah smpaila...
penat la jgk....huhuhu...malam lak gi byr maxis then g mcD...pastu layan tenet jap then tdo...tu je ar kot...
next blog la plak ye......daaaaaaa

1 comment:

dextrike said...

hahaha..
teruja2 ngan moto besar..
i pnah nek jgak..
member i nye moto..
kawasaki..
tym sek ag da pakai moto tuh..
tp badan i tegak je aa sbb x nak ksi kena bdn die..
mmg klakar..
just pusing area taman..
tp xpe, skuang2 nye dpt jgak nek..
mmg beshh~
seyes!
hope kamu pon dpt beli one day keh!

opss, haa.. maxis da pakai bil?
chayo laa~
hihi