Sunday, November 2, 2008

aku dah mula xpaham

salam..hemm...korg mesti paham kan nape aku kejap posting kejap x kn?..ermm..tp kali ni aku cm tersentuh cket...well...baru2 ni..aku da mule rapat gn awek ni...kompem korg kenal kn "dak UIA" tu kan?alaaa...yg dlm kesah2 aku sebelom ni...serius beb, aku hepi giler dah rapat gn die blk..yelah, even xdeclare pape, aku stil seronok dowh dpt attention dr die..tp xtau ar die betol2 bg phatian or sesaje..tp aku xpeduli la...janji aku hepi..

oh ya, die dlm exam mode..so kekadang die nye mood ok, kdg2 x..as a man, aku selalu gak bg nasihat or kate2 semangat kt die...die dgr ke x..trpulang..as long as, aku treat die cm awek aku sendiri..ermm...dgn die je, aku leh hold lame...kalu x..mmg kejap2 aku tukar partner..bukan ape, xkemane zaman "womanizer" tuh..so im stick with a new way, which aku rase.."its COOL!"..ngeeeeeeee....even die byk merepek, sumtyms ape yg die ckp kekadang aku rs byk betol nye...so, in a same tym, aku try ikot cara die..boleh la cket2...

is it aku stil gn ex aku?for the sake of God, aku xkn dpt die...ermm...die pon gh hepi kot!die ade idop die, aku ade idop aku....aku ngaku, mmg die makin nice...tp bukan utk aku...aku rase dah abes kot tym utk aku back to her...n cz of it, aku try to be gentle wif dak UIA nih..pape aku direct jeh..tp...aku xtau nape die nk jauh kn diri die dr aku....adakah sbb...????????

p/s:serius aku ilang mood..aku post next time k....

3 comments:

Aida said...

salam singgah..hope u still remember me...

Madkin's Babyy said...

along . ni baby . jenguk ler blog baby " www.biyandiary.blogspot.com " , click dkt " tag " bule chitCHAt ;DD . btw , hope along && budak UIA kekal lama dann happy ! wish me luck untuk SPm 11/11 :DD ohh ye , baby letak url along dkt link baby oke ?

Oh Murah Giler said...

Bro!!byk bnd yg mmg tak sangka~ kita usaha,rangkaian komuniti "BIKERS" kita besar.. begitu juga pengaruh kita...so chill dude!