Monday, February 16, 2009

it was a brown day



salam.pekaba sume.emm..brown day.yah,semalam (15/02/09),hari yg aku dan dia memakai baju brwarna coklat.siapa dia?ehehe..korg refer la blog yg lpas.ehehe..masing2 xwat pape,so decide jumpa la.well,aku nk citer cket la pasal die.nama dia ******.huhuh.baru je bpindah ke sg buluh.brpindah atas urusan prniagaan keluarganya,iaitu pusat rawatan tanpa ubat.ble tgk pic die,aku expect die ni seorg yg pndiam.tp,bile dah hangout,very TALKATIVE!superb,suka sgt!hehhe..byk sgt benda yg die ckp,so aku trgamam.bukan kecoh ye tetapi a lot of experienced,knowledge.suka dgr cara die bckap,mcm motivator lak.huhuhu..die ni kalu xsilap amek bidang holistic massage.so,tmpat die usahakan,mggunakan teknik tu lah.but depends on saket la.agak baru jgk aku dgr bidang nih.die ni gak leh baca minds sumone.die refer kat tapak tgn kita.90% yg die ckp psl aku,ade betolnya.unik!huhuhu..die ni ganas gak drive.dah ar bwk keta besar,bwk bukan men ganas! ana salute anti!ehehhe..well,xbyk tmpat g semalam,tetapi quite happy.terubat la cket.byk gak prcakapan die,aku amek iktibar.percaya x,smalam die leh wat aku cm hypnotized.die tekan urat mane ntah kat tengkuk aku,then aku rs cm tertido.tp rasa fresh gile!thx anti!emm..smlm bwk die g kt JJ setiawangsa.saje jeh jalan2 kat situ.actly,smlm cuaca panas gile.so kitorg g la tmpat yg ade aircond!huhuhuh..emm..ape lagi ek.xbyk sgt nk perkatakan.pic byk la jgk.korg g ar kt facebook or myspace aku.ade kt situ.so,kt situ korg leh tau la,gn sape aku hangout.huhuhuhh..oklah,sekian.

p/s:coklat best weh.jom pakat makan ramai2..

2 comments:

dextrike said...

ehem2, nak tgkk gamba beliau! :D plissss

Anonymous said...

salam...tolong tanyekn kt ur fren tu, pusratu family de xde laman web ke?
mk, ayah n adek sy da try brubat kt sne beb kali tp la ni xde kesan pape. kos perubatan je mnaiek2 mahal. kalo stkt dgr cite dorg je, leh consider la mgkn sbb btol la kt tabib tu (mgkn mrgkap ayah ur fren), tp xsgka de sorg mkcik tu dtg jumpa mk sy n cite benda yg sm.
sbnrnye mkcik tu g brubt sbb dia sakit tulang blkg, tp tabib tu dkwa dlm prot mkcik tu de 'benda'. k..tu xpe lg, so dia pon brubt la. tp mslhnye, penyakit nye x kurg2 slps beb kali g brubat n hrga rwtn tetap bjalan dgn lumayan skali.
last, hrp tabib tu x amik keuntungan atas angin. bdosa..pk halal haram, susah payah pnderitaan org yg kene.