Saturday, February 14, 2009

sedikit terubat

assalamualaikum suma.hemm..saje nk posting lagi memandang aku sangat bosan sehinggalah satu tahap yg aku sndiri tidak tahu.huhuh..tp xpela.janji aku terasa sedikit terubat.KENAPA?haaa...aku kini telah aktif dalam kelab permotoran,iaitu jenis skuter gaban,MODENAS ELEGAN!anda tahu rupanya?ini rupanya ye...

semalam ade konvoi dlm 15biji kt area wgsa maju n ampang.so,terubat la cket.emm..seterusnya,dlm pd aku duk on9,tiba2 aku terasa cm nk sgt mngenali gadis ini.aku tau ungkapan ini akan membuatkan korg memandang serong trhadap aku.sbnrnya,gadis ini aku knl kalu xsilap awal2 tahun lepas.kenal pon mnerusi blog.die promote the perfumes.then,mase tuh aku gh heavy gn perfume gak.huhuh..so kami slalu brkongsi pndapat mngenai perfume.gayanya seperti usahawan muda.aku respek dia.well,kami hanya brhubung utk seketika shj memandangkan die agak bizi.n now,kami dah kontek balik.die skang tolong abahnya di pusat rawatan tanpa ubat(PUSRATU).agak2nya,golongan yg agak berada la kot.tp die cool.owez humble.hormat aku.even aku mude cket dr die.hehehe..n now,kami dlm proses utk knl start from the A.hopefully,sampai Z!ehehe..mgkin,ape yg aku cari,spt dlm posting yg lepas,sudah hampir jelas.cuma mgkin,effort aku utk gapainya kene lagi teguh.ape2 pon,aku nk start dr basic.start with being a good friend.insyaAllah.well..dah xde ape kot.cuma itu yg mmbuat aku TERUBAT.siapa die?itu bila dpt green lite dr die ok?jz hope a do'a from u all.sekian shja dari aku...

p/s:..mgharap kebenaran,keikhlasan dan karenah,akan menjadi tonggak kehidupan.insyaAllah..

3 comments:

Anonymous said...

wslm wbt..
hi anta (;
sori nyibuk sat kt blog anta
emmm agk menarik dr segi penulisan anta nie..
mungkin anta ade bakat utk menjadi seorg penulis??
cerpen yg sgt indah,simple n padat
kemungkinan anta byk mggunakan otak kanan krn Otak kanan memiliki keunggulan dalam ritme, kesadaran, imajinasi, mengkhayal, warna, seni dan dimensi manakala otak kiri memiliki kelebihan dalam kata-kata, logika, angka, sekuens, lineralitas, analisis, dan daftar
ana sgt menyokong sgala minat anta wpun minat thdp modenas elegan agak pelik..bkn ape, salunye golongan yg agk berusia lbh meminati bike jns nie emmm..but it's sumtink new for me habib...it's weird n awesome!
go ahead!
well, bout 'terubat' tue sgt menarik lah
pndgn anta sgt positif thdp si dia
smoga anta mggapai apa yg anta inginkn di dlm kehidupan anta
ameen..

ALIUDDIN FAIDHI said...

ehehe...terimakaseh krn anti sudi mmbaca..wah..komen yg paling banyak ana terima..thx sgt..lbh2 lagi penerangan mngenai fungsi otak.syukran yazilan..insyaAllah,diharap ape yg ana doakan,akan dimkbulkan.mudah-mudahan..aminnnn..ngeee..pelik kn pakai elegan itu?tapi xpela..kite gune seblom kehadiran superbike..ahaha..peace!

Oh Murah Giler said...

pada pandangan ana pulak...
anta sggh gay dan capless~
jgn marah bro ;p