Friday, January 16, 2009

apa yang aku ingin?

salam...hai...aduh ape aku nk taip da?..haiyaaa...lupak²....haaaaaaa..lupe lak ade tajuk kat atas.hermm...direct je la ek?boleh?nape xboleh?boleh la ek?ahahha...aku bolehkan jela..selagi ni blog aku..uhuhu..ok..ape yg aku nk?...........................................................................................................

cenggini la..setiap org ade benda yg die nak.mustahil kalu xde benda yg kite xnk.selagi ade benda dan keinginan, perasaan nk sesuatu mesti ade.tol x?so,ape yg aku nk sebenarnye,ek?..trlalu byk benda yg aku ingini tetapi setiap ape yg aku nk, mesti ade batasannye.nak awek?..xkn nk amek awek org,tol x?nk henpon..xkn nk cilok kt kedai lak kan?.nk moto besar...xknla asyik duk dgr org citer je kn?..kesimpulannye, sume bnda yg kite inginkan msti ade batasan dan logiknya.setuju?

aku kurg brminat nk wat survey,aku prefer taip terus jeh.malas nk mencantikkn blog.bia serabut,tp ade hasil dan jugak hala tuju..uhuhu..cm ar blog aku ni best sgt!!hahaa..papepon hak masing² utk menaip selagi xtrtangkap..ahaha..well, korg perasaan x cm aku ni xbrbalik pade titik prmulaan bdasarkan tajuk kt atas?asyik merapu je kan?.biase la,mlm2 xleh tido..merapu je la!!kah kah kah kah....

ok la,nnti kang korg malas nk bace lak..hohoh..jadik,ape yg ingin disampaikan di sini, aku ade keinginan utk mncapai sesuatu.mgkin yg luar dr keupayaan aku atau pun jangkaan aku.itu sume impian.kite xkn brjaya tanpa impian atau cita²..percaya?hehehe...mgkin benar mgkin gak salah, tp ini sume pandangan aku memandangkan ini ruangan aku.ruangan anda di komen atau di YM ye?hehehe...hmm...KERJA.sbnrnye aku msih mncari pkrjaan yg boleh mnjamin masa depan.masa di mana, duet adalah master key kite.anda yakin anda boleh beli sesuatu gn daun?mgkin teknologi masa hadapan yg leh tentukan.haha..aku bukannye memilih utk dptkn kerja tapi bialah sesuai gn keadaan sekeliling.yg penting,aku leh dpt duet yg boleh aku tampung idop aku sementara BUJANG N SINGLE nih..hohoho...dgn aku bkerja, aku leh jana peluang laen selain dr makan gaji.peluang ni aku cerita kendian la ye.ape pon KERJA skang amat penting.

kedua,SUPERBIKE!!!!ini yg paling aku idamkan.superbike dah jadi kegilaan aku sejak aku belajar di kolej dulu.kes ni mase sorg mmber promote ar website yg mane kite tlg promote company or website, kite akan dibayar.dlm DOLLAR$$$...kami satu geng mmg menggila la..smpai satu limit tu, duet tu mmg xleh withdraw memandangkan kami ni cuma user biase.chapless!!!saket ati.kalu x, da kuar da 14bijik superbike!!!hahaha..xpela,Tuhan nk tunjuk..so,sorg mmbr aku da pakai.itu mmbakar lagi semangat aku utk dptkn sebijik!jadi, superbike mmg aku suke!

ketiga,AWEK.ini mmg best la cz dulu aku mmg di cop PLAYER!!its k,atleast aku ade gelaran selaen RUGBY PLAYER!!!hahahahhaa...bukan nk bangga,tp org knl la sape aku.sepanjang zaman perkapelan ni,paling trbaek bagi aku la kn,this girl..xleh nk sebut la tp die la yg pling lame aku kapel.almost 2yrs la..budak kolej aku.smpai skang still contact,even da clash..huhu..but,its nice la bkwn blk gn ex even ade org pk laen.bg aku,pedulik hape!janji aku xsusah.hehe...secara jujur la kan, skang aku bkenalan semula gn org yg pnh bg semangat kat aku ketika aku down gile mase clash gn dat gurl..jz contact balik la memandangkan aku agak kesunyian.eceeehhhh!!heheh..tp serius la, aku seronok bkwn smula gn die.even die jauh, tp aku rs trubat sikit.bukan aku xleh idop tanpe pompuan, tp sumtyms rs cm nk ade partner.korg phmkn maksud aku?

keempat..ape ek..?ntah ar..aku rs aku nk yg trbaek utk idop aku..xnk susah kan org n aku nk enjoy idop aku.watpe nk cari silap org sedangkan diri kiter pon byk silap.its better,kite betolkan diri kite dari kiter nk prbetolkan org..betol x?yg muda akan tua suatu hari nnti.dan yg tua pasti akan tiada di muka bumi nih.tp ajal xknal usia kn?ape yg aku nk sampaikan,kejar impian n cuba kecapinya di masa kemuncak.xde guna kita brmimpikan sesuatu, tanpa ade sekelumit usaha.aku yakin,setiap manusia yg ade kt Bumi ciptaan-Nya ini, perlukan sesuatu untuk hidup masing².jadi,anda kesah gn ape yg aku inginkan?

2 comments:

Leeya Hezlin said...

hope pe yg ko inginkn,ko akn dpt..i'allah...
i'll pray 4 you..

Cik NoOra said...

memang pun ko player hahahahaha