Thursday, January 1, 2009

satu haribulan satu dua ribu sembilan

assalamualaikum w.b.t

happy new year!!happy new year!!selamat dtg thn 2009..huhuh...biasenye kiter dikaitkan gn azam baru tatkala taun baru dtg..heheh...ape azam anda?aku hrp azam korg sume nye positif² belaka...hahahaha...ade ke org berazam negatif?????cm pelik lak kn....well..byk benda yg dah jadi pd thn kebelakang..btol x?korg setuju?huhuh....ade yg baek,ade yg xbaek,ade yg seronok,ade yg sedih,ade yg saket,ade yg sehat...macam²la...huhuhu..aku yakin korg rs sumenye...ada btol?ngeeeee...sume org same jeh...mcm2 experience...gitu gak aku...tp aku bukan la nk share pape...lets mine to b secret...huhuhu...lgpn sikit sebanyak aku ade share gn korg..tol x?hehehe...kalu x, ape gune aku taip byk² (sbnrnye xbyk pon)..huhuhu....

ermmmm.....korg sambut new year?yg penting sambut gn bhemah ok....aku pon same..tp dlm keta...JEM!!!biase la...bukan aku sorg nk tgk firework...sume nk tgk...ngeeeeeeee...well,ape yg penting, masing2 ade hala tuju..utk hidup kedepan..dun looking back..owez b forwarding...ahahah..btw, korg rase aku ade nk citer pape x?heheheh....XDE!!!!!!!!!!

k ar...wa nk chow...ngak ade pape mo dibicarain...sehingga ketemu lagi...selamat taun baru dan selama beramal....hahahahhahahaha.........



P/S:
weh...besday aku xlame dah..huhuhu

1 comment:

Anonymous said...

owh happy new year too..

nway what kind of present u want eh dee??