Thursday, August 7, 2008

2nd last day.........

salam....ermm...macam2 dunia skang ni...knape aku mengeluh?..ntahla...nk kate aku wat salah, aku xtau ape salah aku..xpe ar..maleh nk layan..huuhuhu..errrr....ape nk taip eh?argghhh.....mane idea nih!!!!!

huhuhu...arini 2nd last day aku kt cmpany nih...noting to do..n once again, laptop xde agy!!!hehehe...tp xpela...bukan ade kj nk wat pon...ermm..pg2 lg dah dpt msg...dr sape tu xpenting la..jz xtau ape mksd die..xpela mybe she got da reason after viewed my blog...tu hak die lah...rase2nye ramai lg xclear pasal aku n dak UIA tuh...tp xpela...aku leh cter...

dak UIA, bukan name sbnar adalah seorg anak gadis yg pnah bersekolej gn aku..cuma blainan bidang...sebaya gn aku which is means batch yg lahir era '87..heheh..orgnye kecik2 je...cute, hav a nice hair, byk gak speaking English, funny, suka fragrance, sempoi, amek bidang yg dibenci kt UIA which is ICT (Information, Communication n Technology kot), n byk la lagi....

die ni jnis xkesah n suka bcerita..agak MANJA n diakui oleh kwn2 die yg pnah serumah gn die..die ni leh wat kwn..xde kesah gn sape die brmesej or call as long as die leh luahkn pape yg die nak...die ni slalu ade ble aku nk die ade..hahahha....

ermm...ramai yg slah aggap sbb aku ade wat kt last post, "die ni sbhgian dr idop aku"...heehe..memang!sbb die ar yg slalu teman aku...muahahahahahha...but she's not my awek ok...erk....apalagi...ermm...sonang citer korg tnye ar aku pape hal...aku ade myspace, ym, friendster..ni email aku live4lurv@yahoo.com.....

ok ar...jom blah!hhehehe....kpd yg bkenaan..jgn jeles²...hhahaha...

p/s:

ade ke yg nak kat aku WOI???hahahahahhaha...aku nk org ade ar...kuikuikuikuikui...

No comments: