Friday, August 8, 2008

Last day in PROSEESKA CORPORATION

08.08.08......salam sume...ermm...apakah maksud title di atas?hehehhe..arini aku last kt cmpany ni as a trainee...ehuhuhu...happy la gak..alam diploma aku dah brakhir...huhhu...sbnrnye tarikh ni ade maksud trsirat bg mereka yg xtau pape pasal aku n mane yg slalu amek tau psal aku, kompem dorg tau ape yg ade dsebalik 8hb...

well....smlm aku lpak gn kwn2 aku kt karaoke...dlm 12.40pm cmtu, ade sumone col aku n aku mmg dah agak die akan col aku...actly aku tau, aku xwish kt die...usually aku slalu wish kt die setiap 8hb but for dis month aku xwish...myb sbb tu kot die col aku...

sory babe, dee xtau sm ade dee leh wish lg or x...n ade btol cm kamu ckp..leh tukarkn date tu as a frendship day instead of a couple day...but for me, 8hb adalah sgt istimewa n xkn dpt ditukar gnti sbgaimane kamu pikirkan...utk memudahkn, adalah lbh baek kte lupekn hal 8hb ni..u r not mine anymore n im not urs...but utk bkwn, dee terima sesape je..bukan bmaksud dee ade awek laen or "kwn" baru, tp dee ade cara yg laen utk lpekan hal2 yg lepas..for ur info, im not belongs to anybody except my family n our Almighty..pasal dak UIA tu, kami just bkawan, mgkin lbh rapat brbanding yg laen, but she's still my friend...

ermm....mesti korg xphm hal kt atas ni kn?xpela...ni benda lepas..huhu...ok next..arini g ofis gn selamba..dah ar lewat, pkai roundneck tshirt, selipa lagi!hahha...pedulik hape, last day!hahaha...arini aku blaja wt design...tgk ar kt fs aku...huhuhu..burok la...SY BUDAK BARU BLAJA!!hehehe..

lpas design, staff2 cni wt jamuan utk kami yg last practical..mkan pizza..huhuhu..(p/s:kpd dak UIA, besssssssst mkn pizzaaaaaaaa!!!!huhuhuhu)....tp aku xamek byk ar..aku kurg bminat gn pizza nih..tp abes gak ar 3 slices...kang kalu xmkn dickap kte ni xhargai dorg....hehehhe...

huuhu...actly dah 2 hari dak UIA ni bz..cian gak ble dgr die ade kelas smpai malam...sejujurnye aku cm sunyi sket ble jarang on9 or msg gn die...tp aku paham la keadaan die...aku respek kt die, even pnt n rushing, she stil can msg gn aku...i'm glad...bkn ape, sumtyms kalu org da xnk msg or col, owez give a reason...kalu da xnk contact, ckp jela kn?wtpe nk kaver2 kununnye nk jg hati...blah ar org cmni!uuuiiihhh...marah btol!hehehe....bkn ape, pnh trkena...hehehe...smlam aku mesej gn dak UIA after die dah setel quiz n mkn..sian kt die, smpai trtido die..xpe aku paham..heheh..henpon xrosak ke u?ye ar, dah cmpak2 br leh chaarging..kuikuikui...jokin!

papepon...pluang sentiasa ade di mane2, tp jgn sampai peluang tu trtutup atau tertala ke arah yg berbeza...igt, bukan senang org nk bg peluang dan bukan susah utk matikan peluang tu..jadi, renung2kanlah dan selamat beramal!!

No comments: