Sunday, August 24, 2008

...sekian lama...



Assalamualaikum kawan²...hehehe...lame rasenye xpost "warkah keramat" ni...ahahah...bukan ape...aku diserang bertubi² gn pihak bkuasa...mgkin ade kaitan gn blog² yg lpas...hehehe...papepon...bg sesape yg xbrsetuju or xsuke gn ape yg aku taipkn, jz suara kn pndapat anda...jgn malu² or shy² religious cat..hahaha..merepek je keje..

Ermm...kt cni aku nk pohon kemaafan sempena hampirnye bulan Ramadhan kpd sume yg mngenali diri ini..yep..sepanjang kehidupan aku..trlalu byk kesilapan dan dosa² yg telah aku lakukan..sesungguhnye, aku hanya manusia biase!Oh ya, kpd kwn²....mgkin anda ade trsilap prhitungan btwn me n dak UIA tu....kami xlebih dr sepasang kawan...uiks!pelik jeh...hahhaa..maknawi nye, kami hnye bkwan shj...mmg aku slalu puji² die, tp xbmkna aku memilikinye...oiceh...!huhuh...

erkk...aduh..dah lame xposting, dah kekeringan idea...oh ya..starting dis wednesday, aku da start keje Celcom..aku nk say thx ar kt .::edayah::. yg ofer kt aku keje kt ctu..i noe u'll get the bonus when u r promoted someone else...hehehehhe..cam terabur je ayat aku..hahha..pedulik ape...agak nebes (nervous) ar nk keje ni..kene lak bidang yg agak menyimpang dr ape yg aku study..tp rezeki bukan trletak on 1 spot yg kte tau..myb He want to test aku, adakah aku boleh idop tanpa bgantung pd benda yg aku tahu!thats so challenging...aku suke cabaran...huhuhu..

ari kamis lpas aku n fmily gerak ke melaka..saje nk bwk adek² aku ni bcuti..tp kt uma auntie la..ok ar..atleast, aman duk kt kg...aman, nyaman dan segar!heheh...on the next day, kami lepak kt pgkalan balak, one of the pantai kt melaka la...adek² aku mandi ar..aku x..malas..actly aku lbh suke tgk pmndangan, sumthng yg xde kt kota KL...jd aku takmo lpaskn peluang menyelami keindahan ciptaan-Nya....ermm..aku ade gak terasa geram kt kapel² yg "merendek" kt tepi² pntai nih...mcm dah xde tempat laen nk wat projek..dah ar tmpat public..atleast respect others ar kn..nk g sekeh kepala, kang ade plak kne tembak...hehehe...tp xpe ar..lantak dorg ar...ape lagi ek.....haaa, mlm plak kami g kt Melaka River Cruise..kt ctu, ade bot² penumpang yg akan bwk penumpang mnyusuri sungai di pinggiran bandar Melaka di mana, akan melalui kawsn brsejarah..xseronok bercerita..anda kena ar alaminye sendiri!lg menarik when korg jln mlm ar...seriously best!

ermm...aku rs da xde ape dah kot....pape, juz leave a comment..korg nk bantai pape pon xkesah...k?so...keep in touch....

p/s:

sekali terkena, takkan lagi terkena...

sekali dicabar, sampai bila pun aku akan ingat...SIAPA KAU!!!!

2 comments:

dextrike said...

aku nk say thx ar kt .::edayah::. yg ofer kt aku keje kt ctu..i noe u'll get the bonus when u r promoted someone else...hehehehhe..

^ ahaksz.. i bkan nye nak sgt pon.. if u stay je bru i dpt duek tuh.. if dapat pon, dun wori keh? kte g makan kat..kat..katt mamak nak? i lanjer.. huaaa3 :))

Anonymous said...

wah....promote melaka??bgus skali...
slalu2 la ke melaka yer...
byk tmpt menarik yg bleh d lawati...
tp sy sndri pn x hbis round melaka lg...huhuuh