Friday, August 15, 2008

Beware from the beginning.....

Salam sume...n selamat SUBUH!hehehe....arini ku berpuasa..huhuhu...well...juz nk sampaikan la ape yg aku rs nih...ade kaitan gn tajuk post arini...sekali lagi aku ucapkan thniah kat diri aku sndiri cz bjaye memberi impak kt blog ni kt some individu...atleast ape yg aku nk smpaikn tu, smpai la kt org² ni...

beware from the beginning...its true biler kte kne sentiase bhati²...xkire kt mane² or kt sape²...secara jujurnye, those words memang patot ade kat setiap gurl yg mane aku nk knl, dah kenal or dorg yg nk knl gn aku...WAJIB bg setiap org yg ade kaitan gn aku..bukan ape, dulu mmg aku dikenali sbg PLAYER even now still ade lg org anggap aku cmtu..xpela..hak masing² n aku xde kuasa nk halang...tp, adakah seseorg itu akan kekal gn perangai lamenye?sbg contoh, adekah seseorg itu akan kekal muda sehingga akhir ayat?melainkan di akhirat, kite dijanjikan hidop kekal muda..ape yg aku cuba nk huraikan, aku hanya manusia biase..aku akui, dulu aku mmg yg jahat..selalu permainkan gurl...tp sbb ape?sebab org yg aku sayangi, permainkan aku!

bukan aku nk balas dendam, tp nk tunjuk rs protes aku..perlu ke setiap org yg aku syg, tgl kn aku?mmg persoalan ini akn diaju balik kat aku, "ko xjage die btol² kot","ko ade awek lain kot"....n byk lagi...aku tau aku bukan la cm BRAD PITT, TOM CRUISE, JOSH DUHAMEL or sesape la...tp aku adalah aku..org yg terima aku, aku berterima kaseh...SAYANG.....word ni mmg org akan aggp khas utk org yg kte betol² sayang...bg aku, prkataan ni sesuai bg org yg close gn aku...die awek aku ke, kawan aku ke, its jz a WORD!aku suke org panggil aku syg, sbb aku rs disayangi, even i'm the EVIL, but stil ade gak someone yg syg aku...ni penjelasan aku, tp bg yg xleh terima, teruskn gn pendirian anda..its hard to explain, speechless!tp bg sesape yg paham, bguslah..mgkin anda paham gn ape yg aku nk sampaikan...

bile dah ade sesuatu yg korg had kan, mgkin ape yg kita nk smpaikan akan bhenti serta merta...bila kita letak kan sesuatu syarat dlm prgaulan, mgkin kita xkn kekal..bg aku, in relationship, xde syarat nk jarakkn ruang..melainkan ble kte dah bkahwin, perlu ade syarat utk jg hubungan itu kekal selamanya..in friendship, berbeza guys!korg xsetuju xpe, ini pndapat aku...thats why, BEWARE FROM THE BEGINNING!

aku rasa smpai cni je kot...ade kerajinan, aku post lagi...ape yg aku jelaskn, ape yg aku katakan, ade sebab musababnye...kerna, setiap insan ade jwapan bg setiap persoalan yg diketahui jawapannye!oh ya, aku akn jadi MR RIGHT if ade org yg akan tunjuk cmne nk jd MR RIGHT..macam mane, bagaimana,.....org itu tau cmne nk guide aku..aku open, aku terima n aku akan laksanakan......sebelom nk sesuatu yg lbh baek dr diri kita, tgk diri tu dulu sblm menilai seseorg itu yg mane mgkin MUCH MORE BETTER dari kita...dun expect more, sbb kite mgkin sukar nk dptkannye....



p/s:

aku bukan org yg sempurna, tetapi perlukan kesempurnaan...aku xmnyesal knal sape kau, sbb aku tau, xmgkin aku silap dlm memilih kau...mgkin ayat ni kau akan kate, aku dh smpaikan kt mane² GADIS...trpulang..sbb ape yg aku nk sampaikan, ikhlas dari aku dan ape yg kau sampaikan adalah hak kau...thx for being a part from me...


~the guard~

2 comments:

Anonymous said...

ermmm..btol2..=)..tapi,semua perlukan kepastian dalam setiap yang dilakukan..chaiyok2!!..
yang penting tau pe yang dilakukan...

Anonymous said...

lelaki yang baik untuk perempuan yang baik...=)...dan begitu juga sebaliknya...=)...segala yang berlaku tiada salahnya..kerana di sebaliknya tersembunyi sebesar2 hikmah..(^_^)